De KletsHoek van Jahn. Forum Index De KletsHoek van Jahn.
Welkom In De Kletshoek Van Gymnastiek Vereniging Jahn.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Rangen...

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    De KletsHoek van Jahn. Forum Index -> Gewoon Gezellig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sander
Webmaster

BerichtGeplaatst: Do 28 Okt 2004, 10:54    Onderwerp: Rangen... Reageer met quote

Laughing Hallo gezellige kletshoekers!!!! Laughing

Ik heb een tijdje geleden de rangen in gevoerd... met als gevolg dat iedereen als een gek ging posten om bij de 4000 berichtjes te komen!!!

Dit was niet helmaal de bedoeling... na... ja... het was wel de bedoeling jullie te stimuleren om leuke dingen te posten maar het was niet de bedoeling dat jullie onzinnige dingen gingen posten...

Ik heb berichtjes gezien waar alleen een Very Happy in stond en meer niet????
Ik heb dus besloten om voorlopig de rangen niet te gebruiken....

Ik heb Ellie en Mellie gevraagt om mij & jullie te helpen met het forum...
Zij kennen inmiddels het forum uit hun hoofd en kunnen al jullie vragen beantwoorden...
Tevens zullen zij (en ik uiteraard) er op toezien dat er op de juiste manier gepost wordt!!!

Het kan dus zijn dat jullie een persoonlijk berichtje van ons krijgt met de vraag of jij op een andere manier wilt posten...

Luister naar onze tips dan blijf de Kletshoek overzichtelijk!!!!!

Kus Sander, Ellie en Mellie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    De KletsHoek van Jahn. Forum Index -> Gewoon Gezellig Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls